Japansk Porrfilm

Precis när jag ÄNTLIGEN somnat igår natt så hör jag en röst som ropar Pitah, Pithaaaaah, Piiiiiiiiiiiiiitaaaaaaaaaaaaaaah... Jag låstsades inte höra först, för jag ville inte gå upp, men tillsist så gick jag å väckte Peter "pitah" som också precis hade somnat och vi gick ner och det va Tor som vi hyr huset av. Han fick inte igång sin bil för det fanns inget batteri i den, så då väcker han oss 4:30 på morgonen och ber oss hjälpa till och putta på den och tror att han ska få igång den! Hahaha...

Jag, ut i trosor och sov T-shirt och börjar putta bilen i ös regnet. Hans Fru hjälpte också till och puttade Hej å Hå!
När vi äntligen kommer ut till vägen med bilen så ska vi börja springa igång den och Tors fru kämpade å kämpade. När vi började springa så stönar hon ut 1 2 3 oooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooooh come on oooooooooooooooooh yeeeeeeeah... Little.. yeeeeeeeeaaaah oooooooooooooooooooooooh one come on... HAHAHHAHAHAHA.. Jag och Peter sprang och gap skrattade vi visste inte vad vi skulle ta oss till hon lät precis som en porrstjärna i en billig porrfilm, lite Japansk lät hon. Hahaha... Vi fick iaf inte igång bilen efter att vi hade sprungit x 100 meter med den. Jag har inte så bra kondis märkte vi av eller det märktes att ingen av oss hade speciellt bra kondis. Hahah... Tillsist fick dom låna vår moppe så dom kunde åka hem i regnet. Jag kunde inte sova på ytterligare nån timme så precis som jag inte ville ha det så vaknade jag alldeles försent idag!


Nu har vi precis ätit ägg macka och ska duscha och börja jobba. Hann inte med morgon preomenaden för att jag vaknade så sent, irriterande.

Uppdaterar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0