Burrrrr..

Igår var första gången på 4 månader som jag frös. Efter ett stort regn oväder så åkte vi till Non Wai och handlade lite hos gubben och guuuud så kallt det var, eller ja kanske sisådar 23-24 grader men det kändes kallare.
Hur kommer jag överleva i Sverige?

Hemresan blir uppskjuten och kommer att boka om den till 1 Juli. Hade second thoughts om att åka hem överhuvudtaget, skulle va rätt skönt att va här i ett år. Men saknar som sagt alla hemma så 3 månader i Sverige will do.

Idag har vi spelat fotboll gud va jag saknar att spela helt sjukt! Men det va as kul iaf. 1 timme spela vi och imorgon  kommer jag säkert att ha värsta träningsvärken, skönt!

Ikväll ska vi nog en sväng till Farbror Christer lyssna på hans gamla rövar historier.

lägger in lite mer bilder från Chayaphum senare riktigt fina faktiskt.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0