What a fuckin weekend baby

Jisses amalia säger jag bara, vilken helg!
I Lördags så åkte vi till 50 och hämtade upp Anders sen åkte vi hem till Harry. Vi fixade en liten fest hos Harriii som sagt han ringde mig på morgonen och frågade om han skulle ha fest hahaha... Han hade inget minne av att han hade bestämt det...
Han städade och fixade så när vi kom så hade gullet köpt massa chips och sprit. Så när vi kommer in så sitter Harriiii och sipprar på en Spy och var lite lätt oroad över att vi inte skulle komma. På med Carabao och massa hög musik. Efter ett tag tog H fram sin mic och jag börja sjunga karaoke utan karaoke (text) underbart... slutade med att grannarna kom och bad oss vara tysta, förstår inte vad det var dom inte gillade jag är ju grym på att sjunga sommartider utan text och när vi 2 blir en ska vi inte snacka om satan det måste ju ha knullat folks öron. Här försöker man dela ut öron godis till folket men dom var uppenbarligen inte söt sugna... FEL PÅ DOM! hahaha...


Sophon kom in också å jag vart så glad sen åkte vi alla tillsammans till festial området, Grym konsert fastjag var lite för full. Vi stog längst bak och Peter och jag ville gå framåt, konsert området var uppdelat på 4 delar med kravallstaket och FULLT med poliser mellan varje, men vi hoppade över och poliserna kaste över oss närmre och närmre scenen tillslut var vi allra längst fram och då kom 3 poliser och slängde över oss på det närmsta staketet det var bara jag och Petta som stog och rockade med 50 poliser hahaha... helt själva jävligt coolt såg Carabao från 1 meters avstånd.. sen fick vi gå VIP gången ut.

Carabao

VIP MADDAFUKKA

salongs öööhm..

Efter detta så tappade jag och Harriii bort alla så vi blev eskorterade utan polisen till alla andra polisen tyckte det var jätte kul att vi åkte med en sväng. Dom tyckte jag va så vacker i  mitt blonda svall och Harriii skrattade som aldrig förr...¨Efter vi mött upp alla drog vi till UD det höll typ på att stänga så sen gick vi vidare till D2 som vanligt var det packat med folk och när dom stängde vid 4 eller 5 tiden så kunde vi ju inte gå och lägga oss så vi drog vidare till Lucky bar och tog oss en liten sömnfösare. Sen var det nog och då åkte vi hem. Harri skulle sova hos oss men min "otroligt nyktra vän Peter" som somnade på altanen sa att jag hade tappat bort nyckeln så jag höll säkert på i 1,5 timme att göra inbrott i mitt eget hem, slutsatsen med inbrottet var att det är helt jävla omöjligt att ta sig in utan nyckel jag hade fan kofot och allting men det gick fan inte. Tillslut så fick jag nog och vi bar in Petta i en taxi hem till Harry och han dog direkt. Jag och Harry satt och snacka och drack lite öl till 11 på morgonen... Då kom Som och Nit och lagade frukost till oss haha så himla söta! Harry gjorde ägg macka med kaviar till mig och det knullade min mun FAN va gott det va!

Sen sov jag och sov och sov och sov jag vaknade klockan 20:00 och åkte hem efter jag smuttat lite senap och kaviar från Harrys kyl hahaha...

Igår va bakisheten GROV men idag mår jag helt jävla toppen...

Är så stolt över mig själv och vad jag kan åstakomma, jag är ostoppbar!

Idag handlade vi nybakat bröd på Dieters och han bjöd oss på lite mjuk pepparkaka det var mums...

Okej skriver mer sen men mkt kortare det här börjar bli jobbigt att läsa...

PUSS ALLA GLADA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0