Sömnlös i Udonthani

Har haft så himla svårt att sova dom senaste 3-4 nätterna. Tror det beror på att min dygns rytm är helt fucked up!

äääääääääääääntligen har mitt VISA kort kommit åkte till 50 50 och hämtade det idag och där satt Peter Bengt och Jimmy från Goa, till och med lilla Odvar hade orkat sig över gatan.

Helena... han (Odvar)  vill att du kommer hit och gifter dig med honom, han tycker att jag är så sjukt snygg så min syster måste vara det också och det har han verkligen rätt i du är FAB han har pengar säger han hahaha vad säger du?! en alkoholiserad man på 48 år som sover mestadels av dagarna. Framtidsman, dröm man?! Hahaha eller så kan du ruttna i din lägenhet med Robban hela livet och va så där äckligt lycklig å ny kär ;) Höhöhöhö...

Pratade med Tong igår också och han har inte fått nåt VISA till USAET än och det hurrar såklart jag och Peter och alla andra vänner för även fast vi önskar Tong all lycka i världen, vi får åtminstone ha kvar han lite längre i våran tillvaro. Vi bestämde att vi ska åka till honom i Chayaphum på Nyår och va där i 3-4 dagar kommer bli så himla kul åååh va jag längtar!

Igår så jobbade vi mest och när vi inte gjorde det så ordnade vi kaffe till varann, jätte kul jag spetsade Peters kaffe med typ 4 skedar i en liten kopp så det blev sjukt starkt och sen började kriget. Spetsa kaffe kriget. Vem vann?? ingen aning men jag tror faktiskt att jag vann har nog aldrig vart så snäll och gullig å hämtat så många koppar till Petta förut å det va så himla kul att se hans chock när han drack första ggn. Hahaha...

Planer inför Laos: FILM FILM OCH FILM vi ska ta med datorn och ha film race i ett dygn! Kommer bli sweet as sugah!

Händer inte så mkt i vårt liv just nu annat än jobb och så kommer det se ut till i Mars jobb jobb jobb hela tiden och det är för att vi ska bli så brutalt rika så vi inte vet vad vi ska göra av alla pengar... Älskar den känslan händer verkligen mig HELA tiden! (har jag sagt att jag gillar ironi??)

Schofadderittan Lambo!

Over and Out Folk's
xoxoxoxoxoxoxoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0