Som ni har väntat!

Som ni har väntat på mitt blogg inlägg som inte har kommit på flera dagar av många olika anledningar, till och börja med levde jag rockstar i Söndags och råkade slå sönder min internet koppling med en stol, moget tänker ni å jaa visst var det de. Har man inte röjt på länge så kan man bli lite exhalterad. Vi lyssnade på rockish music blev vilda och röjde lite för mkt helt enkelt!

Petta oxh jag åkte till Dowell underbara Dowell och tog oss en öl på hans lilla bar, vi ringde Harriiii och Bengt som kom snabbare än snabbast sen började kalaset, Harriii världens bästa Harriiii hade otroligt kul åt mig eftersom jag satt och raggade kunder till Dowell på Thai, tyckte faktiskt själv att jag var otroligt rolig!

En man satt och skulle försöka förklara för en Thailändsk kvinna att han rapade mycket när han dricker öl. Han sa
- When I drink a lot of beer I RAPE a lot... kvinnan såg helt förskräckt ut... Jag skrattade! Hahahha Passa er för att översätta engelska direkt från Svenska det blir inte bra alla gånger! Hahhaha...

Efter allt så gick Jag Peter Harriiii och Peter till UD sjukt bra band spelade och vi hade AS kul! älskar det stället! När det stängde gick vi till D2 som tydligen har startat svart klubb, sjukt mkt folk och kul som satan. Det sprang runt nån kille och raggade som satan åt mig, hur skönt är inte det att slippa göra det själv, jag fick napp dirre! inte illa pinkat. Sen gick Petta och Harri vidare och jag gick hem.......

Peter tog in på hotell och vaknade inte förrän 22 på kvällen så han va hemma lagon till 23 scheisse va han skrämde livet ur mig jag trodde serri att han va död. Glad jag vart när han kom hem asså! Thank god!

Måndag bakis, Tisdag bakis, Onsdag PIGG wooohoooo... som jag har sagt tidigare man är inte 18 längre! Aldrig mer dricka en Söndag!

Va på en galet stor festival i Måndags på dan den håller på 15 dagar dom spärrade av 3 rondeller och det va massa drakar och skit som traskade runt på gatorna. Dom spelar galet hög musik varje kväll också...

På Lördag ska vi på CARABAO!!! wwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii fan va kul det ska bli 60 baht och det kommer knulla mina öron!

Idag har det gått sjukt bra hoppas det fortsätter på den visan!

PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0