oodilally oodilally

Hoppsan vilken dag!

Nu har jag gjort en lista på vilka viktiga människor jag ska ringa imorgon på den stora dagen. Mamma, Pappa, lillasyster, lillebror, storasyster och systerdotter, Mormor, Farmor, och alla underbara vänner! Jag kan ju vara lite glömsk ibland men nu så har jag vart duktig på sistone och gjort noteringar på what to do och andra saker.

Sista dagen på jobbet sen 3 dagars ledigt varav en natt i Laos kommer bli skönt att vila ut lite det är vi värda tycker jag!
Disciplinen börjar sitta ordentligt nu och jag växer i mig själv hela tiden. Jag känner mig stolt faktiskt!

Börjar om från ruta 1 första Januari. känns otroligt motiverande.

Skriver mer lite senare måste joppa sej!

Pusu pusu pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0