NY BLOGG INOM KORT.

Jag och Peter ska göra restaurang bedömningar på Udons restauranger och barer. Kommer också komma hotell recentioner och shopping tips men det är lite mer i framtiden vi börjar med restauranger och barer. Sjukt kul fan prova trevliga restauranger och äta god mat är ju inte helt fel. Vi kommer börja med billiga restauranger säger till när den är igång.
Tror folk som bor här eller ska åka hit kommer att uppskatta den bloggen för många av dom inte vet exakt vart man ska gå osv men det ska vi undersöka. Räknar med att ha hunnit med 60 nya restauranger innan vi åker hem, sen har vi ju säkert ett 50 tal restauranger sedan tidigare. Åååh va jag längtar tills vi är igång!

Hemrese datumet är uppskjutet också, kommer stanna här tills tidigast 1 Juni sen blir det hemfärd. Detta pga att vi måste byta hyresgäst pga att vi märkte att han var pyroman nääääe nu skoja jag han har helt enkelt hittat en ny crib och det kom som en chock och jag har känt mig rätt stressad över det som sagt men aja det löser sig alltid, som tur är har jag världens bästa far som ska hjälpa mig.

Längtar tills jag kommer igång med min nya produkt på företaget kommer bli så himla kul att sälja den. Återkommer inom kort vad det blir för spännande vissa av er vet ju redan men ni andra... jaaag veeet nåååt som inte niii veeeet... hhahaha...
Den som väntar på nåt gott...

Näe nu ska jag sova och prata med fisen!
PUSSASPUSSASPUSSAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0