"Min otroligt nyktra vän Peter"

Glömde ju tillägga det att min otroligt nyktra vän Peter som sa att jag tappat nyklarna och fått mig att klättra upp 4 meter till vår balkong dörr och nästan brytit upp dörren hade nyklarna i sin ficka. Hahhaa. När vi kom hem till Harry så va Peter i det tillståndet att han inte kunde få av sina egna kläder så vad jag gjorde var att ta av min kära vapendragares kläder och POOOOOOOOOOOOOFF vad ramlar ner på golvet??? 2 timmar av min tid = nycklarna.. skrattretande...

Pratade med Pappa idag också, min pappa är den bästa pappan i heeela världen så skönt att vi kommer närmre och närmre varann kan kanske bero på avståndet mellan oss vad vet jag allt jag vet är att han är helt jävla underbar, önskar att alla hade en lika bra pappa som jag har!

Vi har bestämt oss för att vi ska fira Jul hos Tong i år, strunta i Julbordet och åka till Chayaphum i 5 dagar och göra köttbullar och fejk prinskorv till oss ett litet eget julbord utan saker som finns på Julbord. Kommer bli huuuur mysigt som hellst. Känner på mig att våra jul snaps kommer bestå av sua sip et toa Lao Kao... Vi åker nog den 23:e och kommer hem den 28:e eller nåt sånt. Får se hur länge vi stannar men jag har ju saknat honom så himla mkt så det kommer nog MINST att bli 5 dagar iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0