Made in Thailand

Asså innan jag ska sova på  kvällen kommer jag ALLTID på så himla bra grejer att skriva sen när jag vaknar så är allt tömt, verkar som att papperskorgen töms under natten.

Jag har tänkt jätte mkt på hur tacksam jag är att jag är Svensk och att jag är född i Sverige överhuvudtaget. Jag kan resa, köpa materiella saker skänka pengar köpa presenter göra i princip vad jag vill. Tittar man på en normal tex Thai familj så finns det ingen möjlighet för dom ekonomiskt what so ever. Tror inte ens att dom tänker på det för att hålla drömmen vid liv, dom har inte ens råd att semestra i sit eget land. En kille som jobbar här uppe på ett disco om han skulle köpa min lägenhet skulle det ta honom 330 år jaaa ni hörde rätt ÅR och det är givetvis räknat att han jobbar varje dag. Men hallå är inte det här sjukt? jo det är helt sinnessjukt! När man tänker på dom här sakerna så fattar man hur jävla bra man har det!

Enligt Sophon har inte Tong fått VISA till US and A men Tong sa ju att han ska åka om en månad iofs pratar inte T & S så himla ofta men hmm ja man får väl ta lite av bådas version.

Nu ska jag snart åka och träna sen blir det lite jobb och slutligen FEEEEEEEEEEEEEST! yey yey yey Carabao Carabao Carabao som jag har längtat...

Livet är för jävla underbart!

När Tong berättade att han skulle flytta så blev mitt hjärta av sten till sand, det krossades, maldes och nu är det utspritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0