LUCIA

skriver idag istället för igår va jag alldeles för upptagen haha! kolla in världens sötaste Lucia jag ska utnämna den här Lucian till ÅRHUNDRADES Lucia fast Lucian har inte nån krona än, bara glitter.

Jag saknar sverige lite nu jag skulle bara ha velat sitta i en aula igår och kollat på lucia tåg och höra massa jul sånger myyyyyyyyyyyyys... istället så jobbade jag lite extra och tittade på 2 filmer. Jag höll på att dööö av skratt när jag såg Orrbit Taylor asså den knullade mina skratt muskler!

Har inte gjort så mycket annat än att vila när jag har varit ledig.

Pompes öra har inte läkt än så Peter tejpade det med en kompress hahah han ser så jävla söt ut!

Stjärngossen Hahah...

Vi har ett helt Lucia tåg här hemma å jag va såklart pepparkaka inget smink inget tjafs!

Ne nu orkar jag inte skriva mer är less!

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0