Konst i all ära

Kolla min konst, den är på hög nivå kan jag säga, Hahahahahah!

Ser ni någon skillnad? Ja juste omvända färger... det är väl det ända. Sen kan jag förstå att ni inte ser att det ena kortet är gjort av bläck och papper, ja juste min målning. Jag har alltid vetat att jag varit bra på nåt och nu har jag äntligen hittat vad det är jag är bra på, jag återkommer med utställning och vilket galleri min konst kommer befinna sig i... Hahaha!

Peter var på väg att ta kortet och gå till Bankomaten då kan ni kanske förstår hur bra jag är...

Skönt att man kan bjuda er läsare på lite humor & kultur min dag har förövrigt bestått av en massa sur fittor trodde folk skulle vara glada under julen men tydligen var inte fallet så.

Njut av min konst!

Anmälan sker om ni försöker stjäla konsten!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0