kicking & screaming

Jag älskar Will Ferell han är ju så sjuuukt rolig! Såg Kicking and Screaming igår och som vanligt så blir man inte besviken när Will har huvudrollen. Han är så kul så man kommer på sig själv liggandes sparkandes med fötterna som en jävla seriefigur. You gotta love the willie hahaha! Det där lät ju lite fel men skitsamma!

Nu ska vi kolla på en till film har inte bestämt vilken än vi får helt enkelt slåss om saken.

Nu ropar Peter - har du tagit dina p-piller... det är bra att han har ordning på mig tycker jag! Vilken MAN asså påminner en om sina p-piller, han är underbar, en flick dröm skulle jag vilja kalla det men som sagt been there done that haha!

Idag har vi jobbat sjukt bra ihop vi börjar mer och mer likna ett lag, krossade alla rekord i Thailand idag sjukt kul faktiskt. Peter var kartläsare och jag var mobbare, så hiiimla kul att mobba honom och idag fick jag göra det hur mycket jag ville.

Näääe nu ska jag mysa med min underbara vovve och med min underbara vän!

LOVE YA BITCH!
HUGS AND KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0