Jul Jul Strålande Jul

Snart är den här, miljontals barn är helt lyriska och magen pirrar på dom redan 2 dagar kvar sen kommer tomten och äter upp deras gröt och kakor. Önskar att jag kunde sitta hemma hos Ohnnie nu som förra året med Åke Stefan och mamma och spela kort. Onnie gör världens bästa julmat det gör Farmor också. Så himla mysigt vi hade. Ohnnie koom med sin risgryns gröt som till och med jag äter fast jag inte ens gillar risgryns gröt och jag fick mandeln så klart! Fan jag tror seriöst att jag gick upp 10 kilo på min 3 dagars vistelse men det var det värt...

På ett sätt skulle jag vilja gå på julbordet i över morgon men på ett annat sätt absolut inte. Jag orkar inte med att vara social just nu. Är så himla inne i mitt just nu.

Nu måste jag jobba kul jul!

Pusu ja hali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0