Jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Igår tvingade eller tvingade och tvingade vi kollade iaf på The Notebook igår natt, min absoluta favorit film. Jag tror att jag har sett den över 20 ggr och jag gråter lika mkt varje gång. Peter började till å me gråta så himla söt . Om man inte gråter till den kan man fan inte ha några känslor...

Jag kollar alltid på den när jag vill tro på KÄRLEK igen eller när jag redan har KÄRLEK för att påminna mig själv om att äkta kärlek växer inte på träd. Den får mig verkligen att se att det finns ett hopp för alla.

Snart ska jag väcka Petta med lite frulle sen är det bara till att kämpa på lika hårt som igår, slå ännu fler rekord!

Längtar så hiiiimla mkt tills på Lördag gaaaaaah! whiiii! rack rack rack!

Min inlaggda gurka knullar min mun asså fan tycker synd om er som inte fått prova den!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

haha jag kollade oxå på den i lördas;) notebook alltså!

2008-12-05 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0