Ja jag är ett psyko

Mamman: -har varit vaken tre nätter i rad med en sjuk Lucas. Måtte det ta och ge sig snart!

Mammans kompis: -nä stackarn. vad är han för sjuk?? hoppas han blir frisk snart!

Jag: -Ge han en Xanax så löser det sig ska du se ;P höhö!

Vad ska man säga Xanax är lösningen på allt enligt vissa och jag var helt enkelt förmedlaren i det här fallet.
Hoppas inte mamman tog illa upp det var trots allt ett skämt!

En annan skön grej som har med just det röjda lilla pillret att göra, en sann historia.
Vi kan kalla honom Tord. Tord satt i en bar med en full finsk snubbe. Finsken blir fullare och fullare snackar en massa dynga och är jävligt jobbig att lyssna på enligt Tord och säkerigen alla andra inne på baren. Finnen vi kan kalla honom Erkki går på toaletten och slår sig en drill. När han kommer tillbaka törstig som få (Jag menar han har ju inte druckit på säkert 6 minuter och 27 sekunder) väntar han en liten överraskning i sin drink. Erkki är så pass full så han känner varken smak eller styrka på sin drink. Efter ca 10 minuter hittas han sovandes på baren. Tord har i smyg lagt ner 4 Xanax i Erkkis drink för att han är så trött på att lyssna på honom. Hahahha... skön kille! Ska köra den i fortsättningen, gaaah kan han hålla käften nu, äh jag ploppar ner nåra Xanax vetja!


För er som inte vet så är Xanax Alprazolam, C17H13ClN4 (Xanor med fler i Sverige, Xanax i USA) är ett kortverkande preparat som används för att behandla ångestsymtom som oro, rastlöshet och spänning. Medlet används även vid paniksjukdom samt vid ångesttillstånd i samband med depression. Ämnet, som tillhör gruppen bensodiazepiner, verkar dämpande på det centrala nervsystemet och är narkotikaklassat.[1]Risk för tillvänjning föreligger.

Hörs senare!
Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0