Fästingar

Nu är det slut sovit för Pompe inomhus nu får han sova på verandan. Jag har fått flera kanske 20 fästingar som har krypit på mig men inte sugits, Peter hittade just 3 stycken som har sugit nånstans i sängen... ÄCKLIGT! No more Pompe inside säger jag bara.

Vaknade försent idag men det betyder inte att det är försent att jobba :) Jag är faktiskt lika laddad som igår.

5 Dagar kvar sen 3 dagars semester 2 av dom i Laos kanske ska äta en semla på Scandinaviska bageriet. 3 dagar jobbandes till sen blir det 3 dagars semester och mys i Chayaphum. Tiden går så snabbt har liksom redan vart här i över 3 månader. Ofattbart.

Less på folk som ljuger, varför kan man inte bara säga sanningen?! Blir så trött på det, du kommer få ditt straff men inte av mig för jag ska bara jobba ur dig ur mitt liv!

Igår satt jag och Peter och drog massa Bröderna Lejonhjärta kommentarer innan vi skulle sova faaan va jag skrattade! Såg The Bucket List igår också den va så sjuuuuukt bra! Jag Älskar Morgan Freeman och Jack Nicholson 2 favoriter i en film det kan ju bara inte bli dåligt och det vart det inte heller. Grät som tusan på slutet!

Näe nu är det frukost time, dusch sen da work!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0