Fågelkvitter & solstrålar

Japp det var vad jag vaknade av imorse fågelkvitter och massa solstrålar i mina ögon. Min hund pussade massa på mig imorse tror han ville att jag skulle gå upp och träna så jag lyssnar på min vettiga hund. Hade den sjukaste drömmen imorse att han försökte visa mig nåt det var nåt som var dolt i vårt hus och folk va ute efter mig och tillslut hittade jag en nyckel och tillsist hittade jag en lucka i golvet det var nåt extremt värdefullt men sen så var det nåt heöt annat. Typ 5 kilo Kokain å herre jesus asså förstå hur rädd jag var av ha stå med 5 kilo kokain i Thailand hej då 25 års fängelse ooh va kul hahaha! Nej så kul ska vi inte ha det...

Gjorde frukost på sängen åt Petta idag för att han skulle bli glad, det blev han också. Grovt nybakat bröd med ägg och min inlagda gurka och tomat och lite majo mumsfillibabba!

Nääe, nu måste jag åka om jag ska hinna allt...

C U DONT WANNA B U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0