Christmas Spirit

It's lost, totally lost! Tyvärr så har jag ingen julkänsla överhuvudtaget fick lite när julmusiken spelades på lotus men för mig så är en perfekt jul med familjen hela julen handlar om familjen. Familjen är ju tyvärr i Sverige och jag saknar dom en hel del just nu! Mest tycker jag synd om dom som inte har nån familj att dela allt med, medgångar och motgångar. Måste vara ett tomt hål i hjärtat.

En sak jag läste idag som jag tyckte var ganska lustig var att en person som beskriver att hon tyckte att en sak var rolig som hon fick höra på omvägar och att den personen det handlade om inte hade gått direkt till henne, hon hade inte dom tankarna om den personen men då är ju min fråga... Varför går inte hon till den personen i sig och frågar om detta är sant?! Hahah det finns så mkt patetiska människor i denna värld så man slutar aldrig förvånas! Jag menar personen kanske inte ville gå till henne direkt och bara ville lämna allt som det var = ingenting Kanske inte vill ha människan i sitt liv. Nu kanske jag har fått allt om bakfoten men asså helt seriöst, dubbelmoral eller vad? aja jag skrattar bara skrattar högt! Känns skönt när man sorterar ur vissa ur sitt liv, människor som inte ens skulle ha vart där från början...

Nu är det bara 4 dagar kvar tills ledighet i 3 dagar ska bli så himla skönt! Sen 3 dagars jobb till sen ett natt äventyr till Chayaphum kommer bli spännande att åka med Pompe och Peter mitt i natten över bergen lite läskigt men jag gillar läskigt!

Om ett år så kommer jag ha 48% på företaget oc jag räknade ut lite lätt hur mkt som kommer tjäna som minst... Att jag inte har tänkt på den innan fan asså så jävla bra! det minsta jag kan tjäna är 1500 kr om dagen helt sjukt bra! Ska sälja bra som fan och försöka få provisionen tidigare än nästa år. Det ser verkligen ljust ut i framtiden. Ända grejen är ju den att jag förlorar minst 50000 kr på att åka hem till Sverige, vilket innebär att det ser ut som att jag kommer stanna här ännu längre än till September nästa år. Kanske stannar nåt/nåra år till och bara åker hem till Sverige nån månad på semester typ under Jul och nån månad på sommaren. Bor hos mormor och givetvis i Göteborg ett litet tag min lilla ögonsten bor ju där, mitt hjärta mitt gull! Ellie min fina ängel!

Näe nu ska jag jobba, jag är så lycklig för att jag har fått den här chansen och nu ska jag visa dom varför dom gav den till mig just MIG för att jag är heeeelt överlägset bäst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0