CARABAO

Ikväll blir det mys med hjärtat... mys mys mys!

Har jobbat stenhårt eller hårt iallafall idag och det har gett resultat! Känns bra att avsluta veckan på ett så bra sätt.
Målen är satta och dom ska vi lyckas med.

Funderar på att när jag är klar med allt börja plugga Thailändsk politik och ekonomi bara för skojs skull (plugga korruption med andra ord hahah) Får se vad som händer men ett mål i taget. Kursen håller på 8 veckor på världens typ 50:e bästa skola så det kan nog vara givande.

Imorgon ska vi på Carabao ååå jag längtar så himla mkt dom spelar i Nong Prajak och telefonen har gått het idag och planer har smidits. Anders var den sista som ringde och han och jag bestämde att vi ska ha förfest hos Harriiiii och sen dra till Parken allihop. Alltid kul att bestämma fest hos nån annan haha Harriii kommer nog bli  lite chockad när det dimper in 10 pers och öppnar hojtar olja. Vi kommer nog bli minst 8 pers iaf hoppas hoppas att Sophon följer med det skulle va grädden på moset.

Idag öppnade Harald sin falang restaurang i Non Wai också inlaggd sill och skagenröra mackor kommer det serveras kommer va klockrent på bakis dagarna för annars håller jag mig hellre till Thai maten.

Ibland blir jag lite orolig över mig och Peter för vi bråkar allt mindre hahah... Alla ni som känner mig vet att vi bråkar ofta det har liksom alltid vart "vår grej" och det är skönt att lätta på trycket och säga vad man tycker. Han är ju min bruuuscha så jag vet vart vi står. Men idag så bråkade vi lite dock bara i typ 10 minuter sen vart det bra igen, tror vi skulle ha behövt bråka minst en timme till... FAN BÖRJAR JAG BLI GAMMAL OCH MOGEN ELLER??? neee nog ingen risk för de va... eller aah gammal men inte mogen iallafall.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glömde nästan det bästa som har hänt sen Ellie kom till världen... Idag ringde storasyster till mig och min systerdotter ville prata med mig. Hon har alltid vart så blyg i telefonen men nu ville hon prata me mig det var första gången och jag blrjade typ gråta hahah... hon sa KOM så söööt älskar min syster hon är så gullig när hon gör allt för att jag ska få hemlängtan ;) vi pratade lite gran å hon är den bäääästaste systerdottern i helaste världen och jag är nog den stoltaste mostern i helaste världen skulle jag tippa på! Världen goaste gulligull!

så fort min lillasyster skriver så saknar jag henne också, Helenaaaa du är UNDERBARAST! ska ringa dig nån dag!

Nej nu ska vi kolla på en film sen sova för jag ska gymma imorgon bitti!

Här är vårt hus som jag ska köpa om några månader, himla fint! Jag ska måla om taket rött och fönster karmarna ska va röda alltså ett vitt hus med röda knutar... lite omvändt men ändå. Visst är det fint?!

Tycker ni 30000 kr är dyrt för det här huset? ETT KAP FÖR FAN!

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS




Kommentarer
Postat av: Jenjira alias Thai-Lena

Hej!

Hoppas Carabou var lika bra som alltid,gillar dom skarpt.Songkran firade jag i Löddeköpinge hos min thaisyster,riligt och blött.Träffade då North som tatuerat alla i Carabao,fick ett pannband med Carabou som han i sin tur fått av Aed.Vad stolt jag är!

Thai-Lena

ps-vad du är rolig.

2009-04-22 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0