Burned

aaaaaaaaaaaaaaajje!
Igår så råkade jag hälla en halv vattenkokare över mig, alltså typ en halv liter hett kokande vatten på min lilla fot. AJ AJ AJ säger jag bara. Blåsor över hela foten å det sved som in i helvete jag hade på massa salvor och nått gul brunt guck som jag kan tänka mig att alla som har vart i Thailand vet vad det är. Jag spräckte blåsorna och det kom ut helt sjuuukt mkt var
kolla pölen..

Groooooooose asså!

Idag har vi storhandlat på Lotus och jag älskar att storhandla även fast det egentligen bara var nödvändiga saker.
Nudlar, ägg, makrill, toapapper och bröd i massor. Vi har planerat en budget nu som ska hålla till den 29:e då vi åker till Chayaphum till Tong. Äta lite snålt men festa till det på nyår. Lao Kaoen kommer spruta som Champagne.

Nu ska jag köra hårt lill hitler skriker på mig nu haha!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0